skämmes ta me fan IKEA!

F*n ta IKEA! Precis hemkommen från mamma. Som varit snäll och tvättat och strykt mina gardiner. På nämnda gardiner står det att man kan tvätta de i 60 grader. Mamma tvättade dem i 40. Och de KRYMPTE ca 20 cm på längden. INTE OKEJ!

Det är inte heller okej att Sverige lägger sig ner och sover under en hel match i VM när de möter Argentina. Var fanns kämpaglöden, glädjen och samspelet? Farten och spelet? Allt var borta! De enda som var okej idag var Målis S och Källman!


               Nu ska jag sätta mig i soffan, stirra mig blind på mina för korta gardiner och svära en stund!



Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0