Eufori

herregud. vad ska jag säga? det har egentligen inte varit något speciellt med denna dagen, men ändå en så fantastisk dag!

Jobbet idag var ROLIGT, och jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen, och skrattat har bubblat i hela kroppen.

Kvällen gick i nostalgins tecken. Med min finaste Sandra!!  Åh vad jag saknar tiden förr, även fast nutiden är så otroligt bra. Men herregud vilka dagar och nätter vi hade då. Alla tjejerna. Wow. Tack för att ni alltid funnits och alltid kommer att finnas för mig. Det är äkta kärlek!

MEN DAGEN BÄSTA! LYSSNA (LÄS) DETTA! SKULLE BETALA GARDEROBEN PÅ B&B, OCH JAG ÄR LIKA KLANTIG SOM ALLTIG, SLÄNGER UR MIG NÅGOT I FÖRBIFARTEN, SER (lite) FÅNIG UT OCH LER, VARPÅ TJEJEN I GARDEROBEN GER MIG RABATT FÖR ATT HÄNGA IN JACKORNA MED ORDEN :
"SE DET SOM ETT OTROLIGT FINT LEENDE-RABATT"

snacka om att kunna gör en hel kväll ännu bättre, wow! EUFORI!

Nu har jag precis kollat på Step up 3D i hopp om att somna, men fasen vad bra den var! Så nu ska jag försöka somna till min nya favoritlåt (som ****** inte finns på spotify)

Scott Mallone - I'll be with you

                
  så nu måste jag ju bjuda på mitt oootroligt vackra leende !                                                            
                                          

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0