dödläge

Klockan är tjugo i sju.  på morgonen(!!!).

Vaknade för en halvtimme sen, pigg och klarvaken (?!), sitter i soffan med en kopp varmt kaffe , american idol på tvn och det snöar utanför fönstret. Mysigt!
 Man borde verkligen vara mer av en morgonmänniska, dessa timmarna nu på morgonen är verkligen dyrbara! Jag får inte dåligt samvete för att jag bara sitter i soffan med täcket runt mig, för att jag inte är ute och ränner och fixar med det ena eller andra. Skönt!

De senaste veckorna har verkligen varit toppenbra för mig. Jag har tagit det lugnt, varit hemma mycket. Tagit hand om mig själv och hittat lugnet. Jag kan vara hemma ensam en HEL dag utan att det spritter i hela kroppen. Det behövs ledighet och vila ibland!


  Pratade med Lina innan, fina fina Lina! Som varit "down under" de senaste 7-8 månaderna. Nu börjar operation övertalning på Uk till hösten. Frågan är bara om jag får tjänstledigt när Malin ska vara mammaledig och Markus säkerligen vara pappaledig? We'll see! Men det hade varit fantastiskt, jag vill verkligen flytta till UK 6-12 månader, plugga engelska och jobba på någon sleten Pub. Härligt!


   Nä, nu ska jag njuta av denna morgonen innan all stress börjar.. Kanske ska ringa och väcka Ida vid tio, halv elva och försöka ta mig dit med lite färska frallor?

                                                                Puss på re!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är bra att man kan ha egentid och inte tycka det är jobbigt att vara ensam. Man umgås ju faktiskt med den man ska tycka bäst om ;-)



Det spelar ingen roll om du blir glad eller rädd att jag om endast några timmar flyttar till din gata i stan, bara du inte är likgiltig..för det skulle betyda att denna tant är beige.

Hua, hemska tanke!



2011-01-06 @ 10:09:03
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0