aaaah

Skulle lägga upp en fantastiskt bra bild från en ännu bättre hemsida som jag alltid kollar när jag har svårt att sova... Men det är klart att jag, som är såååå fantastiskt duktig på datorer, inte vet hur man ändrar en bild till JEPG(??!!) format så det inte går. SÅ KLART!


Men hemsidan är : http://wulffmorgenthaler.com/, vill ni ha andra härligt roliga hemsidor att fördröja tiden på (för er med lika lite liv som mig!) så är det :
http://damnyouautocorrect.com/ & www.fmylife.com !

Läs, njut, le!

Nä, jag får nog somna om nu igen, ska försöka komma upp i tid idag, hämta bilen, promenad med ida och sen jobba!
 Man bara måste älska livet ibland! Speciellt när det snöade innan, och nu låter det som om det regnar mot rutan..

            
   Jag bjuder på en annan häärlig på bild mig själv från julfesten i falkenberg 08!
 Mest bara för att jag är precis LIKA duktig som de på TopModel... Hmfgrm..

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0