vampire diaries

Jag tittade på det i måndags, jag såg ett avsnitt igår. Sen jag slutade röka har jag letat efter ett nytt beroende, och nu har jag hittat det.

 SNÄLLA SNÄLLA, det jag vill mest just nu är ju att Damon eller Stephen smyger in i mitt rum på natten och gör mig till vampyr. Tänk att leva med dom. Mums. HAHA.

¨Trodde aldrig att jag skulle bli beroende av en serie. Men hellre beroende av vampire diaries och GUDAGÅVADE snygga killar, än att röka igen. 
 
 Punkt.

                                                              
                                                                 Kram på re!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ska jag ge denna serie en chans, eller är tant för gammal??

Jag tycker det är lång tid om jag inte bloggat på två dagar, du kör till med fyra månader!! Kommer du att stanna denna gång eller är du periodare? ;-)

Kram

2010-10-06 @ 13:40:30
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa
Postat av: jessica

tant är verkligen inte för gammal. jag hoppas verkligen att man aldrig blir för gammal för snygga killar och triangeldraman ;) Denna gången är jag nog här för att stanna, möjligen inte varje dag. Men mycket oftare än var 4e månad!!

2010-10-06 @ 13:56:26

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0