Ms Redhead

  GRYMT nöjd är jag med min nya hårfärg, ska lägga in lite extra färg på söndag.. Men så jäkla najs med RÖTT hår. 


  Blev lite biljard med Moa på B&B, men fiiiiiiii vad jag inte kände för det idag alls. Så nu ska jag krypa ner under filten i soffan, dricka Ramlösa (Mmmm blodgrape&apelsin) och äta satsumas , GOTT! 

Imorgon blir det städ/tvätt dag och idolkväll. Sköönt med lediga fredagar!

 Och Lollo, jag ska hälsa min mami detta med vinet, det lovar jag! :)



                                                                  Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0