mitt ord, din lag?

Jaha, så sitter man här igen.. Helt ***-färdig efter en halv skål med nudlar. .
 Borde vara på gymet, vilket jag sagt till mig själv nu varje dag sen Malin åkte till Rhodos. Måndag, nya tag? Jag behöver helt enkelt Malin Bruhn tjatande jämte mig, jävlandes och någon som jag kan svära över när idioten där framme i passet visar ännu en gång huuur man ska göra i flera minuter i rad. Men jag älskar att träna med henne.. Men ibland tror jag nästan att hennes ord är min lag. Haha!

 Jag är dålig, that's it. Men what to do?

Ikväll blirre tacosmys och Grey´s anatomy med Neela. Så jäkla najs! Om jag får upp henne ur soffan och till att möta mig i stan för att handla sen.. Wish me luck!

 EUFORI- känslan finns i hela min kropp. Vilken höst jag har framför. Den ska bli helt fantastiskt bra! Nu blir det en sköön varm dusch, kanske till och med ett bad, och sen på med mina mysigaste kläder, och våga vägra smink idag! Lägg av, vilken bra onsdag.
                        Imorgon bilr det back to reality. Jobb. SKÖNT.

                                                                            
                                                                                Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0