Mitt i natta när flicka borde sööövas..

Kuul att jag vart uppe sen strax efter sju, och jag kan inte under några omständigheter somna.

  Fast det är rätt okej, sitter och beundrar min nya hårfärg ;) haha. 


Nu är helgen planerad. Imorgon blir det mys med mami och brüüür på dagen, sen idolmys med familia på kvällen. Lördag kommer morbror från stora staden och hälsar på, så lite fika borde ju hinnas innan jobbet? :)


     Jag undrar vad mamma säger om jag tar med mina arbetskläder och tvättar dom imorgon, + lite nödvändigt som behöver tvättas..?



Här får ni ett foto på mitt nya hår, fast det är egentligen RÖDARE :)

                                                           


                                                   Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0