it's now or never

Efter ikväll har jag bestämt mig, efter viss övertalning. Nu blir det att söka jobb i Englangd och Uk, (efter viss övertalning). Det enda som håller mig kvar här är min familj, mina vänner och min lägenhet.. Som kommer finnas kvar när jag kommer hem igen..

 SÅ vad väntar jag på egentligen? Jag är väl för feg egentligen.. Men nu har jag precis sökt 3 jobb, får blir fler imorgon, och på torsdag blir det att skriva ett riktigt cv och söka på allvar. 


When the waves are flooding to the shore, thats when i looke at you.. When i look at you.. So fuck it! UK here i come!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0