hej fantastiska torsdag

 - det enda som är uteblivet är solskenet. Men även solen måste vila ibland!

Ikväll är första jobbpasset på 6 dagar, ska bli riktigt skönt att komma igång igen. Dyrt och lite tråkigt i längden att vara ledig..!

Fin kväll igår, lite tråkigt avslut, men sånt som händer. Nu blir det att hoppa in i duschen, krypa upp i soffan med en kopp te för att vara snäll mot min stackars hals innan jag börjar jobba 17.00.



                                                                 Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0