Härlig torsdag!

Vaknade klockan sex imorse, hoppade in i duschen.. För att sen gå och lägga mig igen, kvart över sju ringde klockan igen.
        När klockan var halv nio var bilen färdigtankad, tre latte fanns i bilen och tre trötta tjejer med brännande kort i plånböckerna. Epas, Idas och min roadtrip kunde börja. MOT GEKÅS!

  Dock träffade jag ju aldrig Morgan, jag som skulle be om attugraaaf ( hehe) och be han posa foto med mig. OH NO ;) Haha.


 Så nu sitter jag här hemma, testade min nya epilator precis. Mhhmm, Det gör f*n fortfarande lika ont, ondare än att vaxa.! MEN, som mamma sa. Vill man vara fin, får man lida pin!


 Sju kommer papi o hämtar mig. Blir tvätta, kolla handboll, få i sig lite käk och sen åka hem och kolla film! :)


                                                                                kram på re!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Hanne och jag var i G-Kås i onsdags. De ropade efter Ola-conny i högtalarna, men jag ville inte avslöja mig som hans blivande. Det vet ju alla att så fort kändisar går ut som "upptagna" så e de inte lika heta längre. Tala om för din lilla mamsen att vill man vara fin, ska man dricka vin! Puss gumman.

2010-10-29 @ 01:00:01
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0