Från helvete till himmelriket

Dagen började med att Malin ringde mig 11.16- HELVETE! Då låg jag fortfarande och sov otroligt gott. Drömde att jag hade häst. Anna och Cricke var med i drömmen. Precis när telefonen ringde var jag ett nummer ifrån från att vinna en ny häst på hästbingo.     Nu undrar ni vad det jobbiga var med detta..? Jo, att jag började jobba 11.00!! Inte nog med det, så hade Markus också försovit sig. Men lyckades stämpla in 11.26.. Sen fortsatte dagen med ett helvete, låg två steg efter hela dagen tills jag gick av mitt pass.

 Sen började himmelriket. Middag på Gastons (värsta sämsta servicen EVER!) med god mat, sen bio med världens sötaste och bästa lillebror! Hur mysigt som helst!!!

 Efter det blev det en sväng inom Harrys för ett glas vin med Elize och Carro. Mycket för att fira att E kommit in på sin skola i Båstad, GRATTIS!! :)
 Nu sitter jag hemma i soffan, ska strax bege mig mot sängen för att somna till Dirty Dancing. Mys!

                                                          Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0