don't look back in anger

Gaaah. Sitter med massor med Oasis i högtalarna. KÄRLEK! Gallagher brorsorna är woow!

 little by little
 wonderwall
 don't look back in anger
 stand by me

                        Galet mycket kärlek

 
Och jag har fått ut en ny telefon! En samsung wave. min lilla fina pärla. Fint serru!! 


           
Men nu måste jag kila. Hem till underbara fina familia ikväll. Laga mat med Papi, sitter och undrar om Mami är hemma eller om hon jobbar.. Lil'sis och brushan är nog hemma?! :) I hope!


            Ha en fantastisk tisdagskväll!
                                                                   Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0