det är mina drömmar vävda av..

Ååh, det är såå härligt när man vaknar av att det är iskallt i rummet, man är på gränsen till att kissa ner sig själv. Det är alldeles för tidigt och pappa kommer och hoppar på en för att man ska vakna. Inte okej på en lördagmorgon, inte okej alls!

 Men nu är jag iafall vaken, sitter under filten, tittar på tv och funderar på att sätta på mer kaffe! :)


Ikväll blir det jobb, vilket jag (tro det eller ej) ser fram emot! Ska bli gott att jobba igen, ska jobba för Sylvia imorgon med. Behövdes ett extra pass i ekonomin! :)


                              Ha en fin lördag!

                                                         kram på re!


och bara för att tillägga, körde med pappas (min blivande?! ;) ) bil igår, Ted Gärdestad på högsta volym. Sol vind och vatten är det bästa som jag vet, men det är på dig jag tänker i hemlighet. 
                                                                                                                LYCKA.


Kommentarer
Postat av: Tanten

Men jösses, vilken tur. Att det var DIG SJÄLV du höll på att kissa ner, och inte någon annan ;-)



Håll tummen för tant nu, så får hon lägenheten hon vill ha. Byte, vilket innenbär flytt FÖRE jul :-)

Puss gumman, saknat dig på hk.

2010-11-01 @ 17:16:13
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0