27162 steg...

... senare sitter jag i soffan. Kaos, dryga gäster och en helt vanlig kväll på Harrys. Förutom någon timma där mitt i allt, så var det faktiskt en kul kväll.

 Epa, med alla hennes sidor. Härligare tjej får ni leta efter! Hur go som helst . Sen ska vi inte glömma Malin, som alltid säger dumma saker, men som man inte kan sluta tycka om mest bara för att hon är så jäkla rolig! Och lilla lilla Bebis Ida. :)

 Nu ska jag bege mig till min älskling - sängen. Sista natten som vi spenderar ihop innan jag lägger mig i min nya kärlek imorgon. Precis bredvid.. ;)


                                                        Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0