uppe med tuppen

godmorgon! missade min tvätttid igår igen, så det enda som fanns idag var nu på morgonen.. Visserligen har jag inte tvätttid förrän klockan sju.. Men lite att sortera och fixa först också ju!


TV-program jag ser:
1. Vampire Diaries
2. OneTreeHill
3. The Big Bang Theory
4. Criminal Minds 

4 saker jag gjort idag (igår?):
1. Läst ut Vampire diaries böckerna
2. Bowlat
3. Ätit pepparkakor, clementiner och druckit julmust
4. Haft myskväll framför tv:n, (innan bowlingen)

4 saker jag längtar efter:
1. Julen
2. Nästa Vampire Diaries avsnitt
3. Ha tid till att spela handboll igen
4. -20 kg..? :)

4 saker på önskelistan:

1. Motivation
2. Bil
3. Ny soffa
4. Förlängd (betald) ledighet

4 personer jag utmanar:
1. Lollo "Tantrosa"
2. Mia
3. Sandra
4. Syster


Kommentarer
Postat av: Lollo

I vad? I vad? I vad?



Jag vill veta, i vad? :-)



KRAM

2010-11-18 @ 16:19:22
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0