i väntan på .

- att nya avsnittet av vampire diaries ska komma ut vilken minut som helst.

  tända ljus, och hela lägenheten är ett stort "kom och hjälp mig!". Imorgon flyr jag hem till mamma och pappa på dagen. Måste passa på att försöka träffa mamma lite också innan hon ska till jobbet.

  Kvällen blir fredagsmys med idol, tänkte överraska pappa med att laga lite mat också!

Får passa på att ta det lugnt imorgon, lördag blir till att handla, städa, städa, tvätta, diska, skrubba, dammsuga. Fars dag på söndag, då blir det middag hemma hos mig. Mys!  


                             
                              tänk om det kunde vara såhär rent och fint redan nu..?  

                   
           och såhär har jag tänkt att spendera lördagskvällen, 
              med ett glas rött och "elsas mode" av sofi fahrman


                                                      Kram på re!

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla mysigt jessica !! :D

2011-01-30 @ 09:36:58
URL: http://ldts.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0