FINT SERRU

Jahaaa... Sitter här hemma.. BORDE verkligen sova, jobbar 12-03 imon... schnaark.. (TACK ANNA!!, skulle ju ha börjat elva...)

        MEN jag är så jäkla bra så jag har vänt upp och ner på dygnet.. Måste ringa viktigt samtal klockan 9 (!!!) imorgon bitti innan jobbet.. Och hålla tummarna på att det går som jag vill innan jobbet imon.. Men med min tur...??


 Söndag blir färga hår, städa, jobba. Måndag blir också städa, sen svira om, sminka, fixa piffa och sen på vin och ostkväll med Harrys tjejerna. Lite maat på det innan med finaste fina Ida! ♥

                                                                          Kram på re!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0