det värker i ..



.. ryggen och fötterna bultar såååå härligt.. Kul att det är färre timmar kvar tills jag börjar jobba igen , än vad jag har jobbat idag..

       Fast femton timmar sa sviiisch idag. Sen stängning. JAAAA! :)

Imorgon blir det jobb 15-00, sen är det TIO dagars ledighet. Det firas med asiatisk mat med Ida, och sen vinkväll med alla tjejerna på kvällen på måndag. GOOTT!

                                           Kram på re! 



                                                  
                                            så hääär ont har jag just nu...


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0