Nya blommor och lite stress!

I helgen är det min långlediga helg. Superfantastiskt skönt tänker ni då, eftersom jag bara har var 5e helg ledig. MEN då kan jag lova er, att jag hade nog hellre jobbat denna helgen. Igår var jag på after work, (trots att jag gick upp kl 7 igår) och låg hemma och sov klockan 23.

Och idag har jag stressat fram och tillbaka. Anledningen? Jag ska ha middagsgäster ikväll. Jag hann aldrig handla igår, så det har jag fått göra idag. Bakat pajer till efterrätten har jag gjort, och salladen till kycklingen är klar. Är klarduschad också! Känner mig rätt i tidsschemat. MEN, tänk om pajen inte blir bra? Tänk om kyckligen inte blir lika god som sist jag gjorde den? OCH HERREGUD kom jag på nu!! Tänk om vinerna är korkskadade?? BÅDA TVÅ?! Det skulle inte förvåna mig!

Men här luktar gott iallafall. För jag har köpt blommor. Jätte fina doftande rosor (och några vita..?!).

 Nu blir det dags att påbörja kyckligen. Önska mig lycka till och håll tummarna. Gammal kock som man är...?

Puss och kram och ha en fantastisk helg!!!

                    
                        Ser ni mina nya fina blommor på bordet? Nöjd, det är vad jag är!

                    
                     Pajerna överst och salladen i mitten, det andra det kan ni blunda för ;)

                      
                           Så här ser min whiteboard ut när man kommer in i min hall :)


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0