Mysmåndag!!

Idag känner jag mig utvilad och otroligt pigg. Städat hela lägenheten har jag gjort, och skulle egentligen ha tvättat också. MEN när jag kommer ner till tvättstugan var tvättmaskinen sönder. Typiskt min tur! Så imorgon blir det till att åka hem till mamma och pappa på dagen för att tvätta mina jobbkläder innan jobbet iallafall..!

 Sitter hemma med Mia nu, vi har käkat pizza och tittat på FAME. Har två filmer till att se på, varav den ena är "Allt för min syster". Härlig gråtfilm!!

 Helgen var fin och Sandras 25års fest var riktigt rolig! Trots att jag var hemma redan kvart över tolv efter att jag blivit så otroligt trött!

 Det händer inte så mycket annat just nu. Förutom att jag vart på IKEA och fått det ännu finare hemma nu:)

Ha en fin kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0