Inga plastblommor här inte!

Haft en fin måndag! Även fast den inte är riktigt slut ännu! 

 Vaknade av att rörmokaren ringde, han kommer på onsdag kl 7.00-7.30. TACKAR! :) Haha. Sen åkte jag in till stan med fina Emelie! Längtar tills vi ska på semester i höst.! Hon ska bo här lite i sommar också, mysigt! Många vinkvällar där vill jag lova!

 Nu har jag precis slängt in min tvätt i torktumlaren i källaren. Jag låtsas som att det fortfarande är vintertid och att jag har lite tid kvar på mig i tvättstugan! All disken är gjorde och jag sitter tillbakalutad i soffan.

 OCH KOMMER PÅ EN SAK, som INGEN någonsin skulle tro om mig. Jag har MASSOR med blommor, riktiga levande blommor som behöver vatten. Tre av dem har jag haft sen jag flyttade in, och de lever fortfarande.(!!). Tre stycken fick jag i lördags, ett påskarrangemang av mamma&pappa+en stoor grön fin växt och en fin blomma av Anders. Stod och tittade på en sån tidigare på lördagen men vågade inte köpa en , för de är svååra att hålla vid liv. Var det en pik där tro?

Nej, nu ska jag fortsätta med min bok. Tror jag ska göra mig en kopp te också, smaska på lite jordgubbar och vindruvor till och bara ha det bra.

Sov gott sen!
  Puss och Kram!                            
                                              Jag har hört att man ska
                                       ha egodagar ibland! Idag har jag det!



Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0