Erkänn..

            

..att ni blev lite avundsjuka nu? Så jäkla goda jordgubbarna var. Söta och smaskiga. Vindruvorna var också goda, men dom gör sig bättre jästa i ett fint glas med lite alkohol i! Kanske skulle ta sig ett glas rött? (Sen kan ni väl låtsas som om ni inte såg hur ENORM min näsa blev på den bilden?) Och så får ni ha lite medlidande. Jag har nu hittat nålen som försvann för ett tag sen. Den har legat gömd och begraven i min fluffiga matta. Smärta uppkom då min stackars fot hittade den. Det som göms i..  äsch. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0