Bra avslut! :)

Nyss hemkommen från en helt avskyvärd kväll som slutade riktigt bra!!

Har jobbat och varit riktigt less på det idag. Men såna dagar får man ha ibland, så länge det inte går ut över gästerna!! 

 Sen tog Epa, Madde, Frida och jag en öl på B&B efter jobbet, för att sen gå hem till Epa och dricka lite vin i hennes mysiga lägenhet! Poff sa det och sen vart det chevréost, mögelost, fikonmarmelad, kex, oliver och seranoskinka på bordet framför oss. Gott! Mycket tjejsnack och härliga skratt.

Imorgon ska jag och Epa ha vin&ostkväll igen. Med (TADAA) Johan Glans i bakgrunden. Har köpt dvdn med hans "World tour of Skåne". Kan inte bli bättre!

Nu ska jag sova. Tänkte ta en mysig promenad imorgonförmiddag och sen hälsa på Epa på BarMezzo när hon börjat jobba.

Sov gott och ha det bra!

Puss och Kram!

 Förresten, nästa måndag kommer nog Petter och hälsar på. Det var på tiden!! :)

              
        Bjuder på en fin bild på Epa sen i fredag, jag hoppas att hon inte läser min blogg
        för då finns det risk att hon dödar mig efter detta. Men vafasen! Hon passar i sin
        mormors glasögon! Riktigt go tjej!!! Ha överseende att bilden är sne! ;)


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0