Nyfiken!!

Läste min systers blogg inatt. Jag hade beställt en produkt från Victorias Secret, när hon ändå är i  USA.  EN! Men när jag läser att hon köpt presentER till mig inne på VS , tror hon då inte att jag blir jätte jätte nyfiken?? Men jag tycker om dig ändå sis!

Kom precis från skolan, Människan socialt och kulturellt. Otroligt intressant ämne som passar mig perfekt. Om 40 minuter börjar jag jobba.. Sen imorgon är det skola igen, och sen jobb på kvällen.
 Ser fram emot onsdag. Lina är hemma från Geilo (J-LO) och vi ska på quizen! Sen i April åker apan till Australien i ett år. Jag vill också!!

Men ni får ha en fin kväll. Har ni tråkigt så kom inom Harrys!!

 

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0