nära nu.

Imorgon är renoveringen av lägenheten äntligen slut. Det sista kommer att fixas, och sen på lördag om en vecka, exakt vid denna tidpunkten ligger jag i sängen i min nya fina lägenhet. Tror ni att jag längtar?

Kom precis hem från jobbet nu.. Eller ja.. Jag slutade för en timme sen, men träffade Mia och Sandra påvägen hem! Så nu ligger jag på soffan och har det bra.. Förutom att allt är huller om buller i lägenheten och det står flyttkartonger lite varstans.. Tänker lite på min syster som är i Florida och har det bra, och på Malin och Charlie som gottar sig i Thailand. Avis? Inte skulle väl jag?

Att detta inlägget har tagit tid eller? Min mellanslagstangent gick sönder för ett par månader sen när jag spillde te över datorn, men superwoman som jag är lyckades jag fixa den. Men nu har jag lyckats pajja den igen.. Vilket innebär att jag med precision måste träffa en liten "knapp" varje gång jag ska göra ett mellanslag. Enklasthadedetvaritomjagbaraskrivitsåhär!!

Sov gott och ha det bra!

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0