Lång helg!

Herregud! Efter att ha varit ledig i nästan 1,5 vecka blev det full rulle direkt på jobbet! Jobbade kvällen i fredags med massor att göra, och sen 12-23 igår. Igår var det fullt i princip hela dagen! Inte så konstigt kanske, med tanke på lönehelg och allt!:)

 Sen vid halv tolv drog jag med mig Kock-Madde hem på en flaska vin. Mys på högsta nivå! Pratade massor med skit och hade det bra innan det var dags att sova. Idag var det meningen att jag skulle ha jobbat 13-00, men jag började inte förrän 17, och slutade redan sju. SÅ mycket var det att göra idag! :) haha.

Nu blir det till att diska lite sen igår,och att ta itu med att stryka och vika all min rena tvätt som jag försummat nu i två dagar.. Sen blir det nog till att kika lite på film och sen sova,

eftersom jag är världens bästa syster så ska jag hämta min syster i malmö halv nio imorgonbitti. Vilket betyder att jag måste gå upp vid halv sju. Hujeda mig, säger jag bara!!

Nej, nu skriker disken åt mig i köket, och kläderna bara suckar för att jag inte riktigt vill ta itu med det. Men ni får ha en fin kväll!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Mysa med bästa vännen/erna, soffa och vin är det bästa som finns :-)



2010-01-31 @ 20:09:47
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0