Isvak, första dagen, och allt tjat..

Jaa, jag får väl börja här igen då efter allt tjat ! (Okej, lite för att jag tycker det är kul att skriva av mig också). Igår när Sandra och jag pratade om det, fanns det EN MILJON saker att berätta sen senast, och nu är det blankt.

Det mest intressanta som hänt är väl att jag JESSICA cecilia WERNEBÄCK badade ISVAK på nyårsafton. Sug på den ni. Visserligen var Cammi och Susanne snäppet värre som hoppade i två och tre gånger. Men en otroligt lyckad nyårsafton med god mat, härliga människor, ett nyförlovat par(grattis igen), undervattensbastu, badtunna och lite flashing av en och annan...

I måndags var även (hör och häpna) min första skoldag sen gymnasiet, och även min första matematik lektion sen 5-6 år. Det gick väl hyfsat- Stackarna som går samma kurs fick sitta och lyssna på en extremt förkyld och snorig Jessica under 2 timmar. 
 Sedan har jag en annan kurs, "Människan, socialt och kulturellt" som är väldigt intressant. Vad som gör den ännu roligare är att Sandra S, Alex och Malin K läser samma kurs!!

Jag har nästan renoverat klart hela lägenheten så på lördag nästa vecka flyttar jag till Timmermansgatan. Jag är nästan som ett barn på julafton, för nu ska det shoppas på IKEA!!

Annars har det nog inte hänt så mycket mer i mitt (till synes) händelselösa liv. Men jag ska försöka få igång det snart! Lina är i Halmstad på besök till nästa torsdag, så där kanske det till och med kan bli en fika, glas vin eller något. Det ni. Det är mer spännande än vad jag haft på länge.. (Om man inte räknar igårkväll/natt med Sandra J.) Vilken kväll vi hade. Jag har lite (okej extrem) träningsvärk i magen efter allt skrattande, ätande som vi hade för oss igår. Tack vännen!

Nej, nu ska jag försöka göra något bra, dvs lägga mig tidigt. Upp tidigt imorgon, så det blir en lång dag med renovering sen jobb mellan 17-03.

Ha det fint, och sov gott.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv älskling! <3 Det var tur att jag fick skratta så mkt igår, för idag har inte varit speciellt roligt :( Men men.. Jag säger bara "du är söt, inte smart" och JOHAN GLANS!! ;P

2010-01-16 @ 03:55:03
Postat av: Sandra

Haha oj, vilken svenska jag använder :D:D Sorry!!

2010-01-16 @ 03:56:04

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0