Flyttpackning.

Vilken dag. Skulle träffa Mia runt tolv. Fem i tre fick jag liv i henne. Woho!

Sen resten av dagen har vi flyttpackat, ätit på Donken och haft huur kul som helst! Bara liite liite disk kvar och några småsaker att packa..Jag som tog paus för snart en timme sen, borde nog börja med det snart igen. Mia har varit duktig och packat ner allt som fanns i köket. Sen hittade vi solglasögon och roliga saker vilket  resulterade i lite roliga bilder ;)

     
            

 

och med detta tackar jag för mig ikväll!

Sov gott och dröm sött!

 

Puss och Kram!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0