Flyttat och klart!

Så, nu börjar allt sitta på plats. Mitt nya hem är fantastiskt! Sitter hemma nu med Cornelia och har delat några flaskor vin.Otroligt mysigt och jag känner mig redan hemma.! Det var verkligen värt mödan och besväret i lördags och träningsvärken i söndags. Det enda som fattar nu är tavlor och några mattor, kanske några hyllor och en fin tv :)
 Tack alla för hjälpen med packning, flytt och städning( Mia, Sandra, mamma, pappa och Anders!)

Denna veckan jag har varit ledig (med undantag i måndags) har varit så otroligt bra! Såhär bra har jag inte mått på länge. Ett nytt kapitel i livet är startat!

Och, ni borde vara nyfikna. Just nu känner jag mig lite förvirrad och glad, med ett uns pirr i magen!:)

Sov gott!

Puss och kram på er!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0