Vad vore jag utan..

.. mina vänner.

Ni har alla en speciell plats i mitt hjärta. Ikväll visade Sandra mig varför vänner betyder så mycket. Trots att vi bara satt hemma hos mig och drack vin, pratade och tittade på tv.
 Då är det "närheten" och vänskapen som betyder så otroligt mycket. Att kunna vara sig själv, skratta, dra dåliga skämt och bekänna saker. Och veta att personen verkligen bryr sig om vad man säger.
 Att de är ens vänner i vått och torrt. Oavsett om man gör fel ibland. Förlåtelse, skratt och vänskap går hand i hand. Alla mina vänner är the top of the top. Bäst helt enkelt!

 Jag älskar er. Ni betyder allt för mig. 
                        Tack för ikväll Sandra. Du betyder otroligt mycket. 
                                                


              
                   Finaste Sandra när vi var på Ikea. Fina vänner ställer alltid upp :)
                       Världens bästa mamma till otroliga Hannah är hon också!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0