Syttende Mai..

... i Norge (Brummunddal, Hamar) med tanter, onkler, bestemor og alle søskenbarn! Herlig Ferie!

15-19 Maj är jag ledig för att åka och hälsa på min underbara släkt i Norge, vilket jag verkligen ser fram emot nu! Pratade med min tante Monika idag, och jag ska bo hos henne under tiden:) Takk! Jeg skal besøke alle når jeg er i Brummunddal, jeg savner dere!

Ikväll har varit en bra dag på jobb. Fick städnoja och städade ur hela pesonalrummet, nu luktar det till och med rent! Tänk om jag kunade vara lika duktig hemma och diska upp all disken? Måste göras innan jobbet imon då mamma och pappa ska låna min lägenhet på kvällen. Syster slänger ut dem för att ha försenad födelsedagsmiddag.

OCH JAG ÄR VÄRLDENS SÄMSTA DOTTER!! JAG GLÖMDE MIN EGEN MAMMAS FÖDELSEDAG! JAG SKÄMS SÅ OTROLIGT MYCKET!!!! VAKNADE IGÅR OCH UNDRADE VAD JAG HADE MISSAT EFTERSOM DET VAR DEN SJUTTONDE.. JO, JUST JA. MAMMA FYLLER ÅR DEN 16E. snacka om dåligt samvete? USCH, känner mig verkligen hemsk! Jag som till och med pratade med henne på hennes födelsedag utan att säga något. FY FAN för mig!!!

Tack för mig för ikväll. Nu ska jag sova!:)

Sov gott, och pyss och kram!

Kommentarer
Postat av: JPBF

Jag glömde min mammas 50-års dag. Det är poäng för den.

2010-02-19 @ 13:42:28

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0