Middag för tre..

.. blev bra till en början. Sen en flopp. NU har jag gett upp.

De senaste 7 dagarna har vart busy! Jobbat en vecka i streck. Nu är det MINST två dagar ledigt. Jobbar ju kanske fredag nu?! Får väl se. Mycket som inte stämmer och skapar missnöje överallt i vad jag än gör. Men det är bara att ha ett leende på läpparna och försöka se det positiva i allt?
  LÄNGTAR tills jag åker till Oslo till min fina Alexandra!! Ska försöka säga hej till Eva, Evve och Blöjan samtidigt!

Har försökt ta ledigt 15-19 Maj för att fira 17e Maj med släkten! Får väl se hur det går?:)

Trots att jag jobbat extra timmar, så får jag inte ens ihop mina timmar denna månaden heller.. Någon som behöver en extra jobbare? RING MIG!!

Ha det fint.

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0