Malmö tur-retur på 3 timmar - "död åt lastbilarna!"

Japp, då var man hemma igen efter en tur ner till Malmö, frukost med mamma och USA-presenter från syster. Härliga Mia offrade sig och åkte med mig när jag åkte ner för att hämta Malin när hon kom från USA.
 Ditvägen var ett rent ***** på vägarna, ett tag stod jag helt stilla på motorvägen. INTE okej "ärade medtrafikanter" (jag vågar inte använda för ofina ord ;))! Hemvägen hade nog kunnat gå DUBBELT såfort om det inte hade varit för alla jäkla lastbilschaffisar. Mellan Malmö och Lund fick jag vänta bakom omkörande lastbilar FEM gånger. Det är FEM gånger för mycket. DÖD åt lastbilarna. Håll er till lastflygplan för ****.!! Och sen EN gång till precis vid Laholm. SEX gånger totalt. INTE OKEJ ALLS!!
Men annars så gick det bra. Mycket skratt och ruskigt låg humor, som alltid med Mia och mig! Stackars syster satt livrädd i baksätet. 
 

Åkte inom affär och köpte ny matta (SUPERFIN!!) och frallor så blev det frukost hos mamma.  Fick ett par guld high heels, victoria secret parfym, bodylotion och någon annan krimskrams av syster. Även lite JellyBeans åkte med ner i påsen jag fick med mig hem. TACK TACK TACK syster! Och för er alla, JAG har faktiskt fått julklappar i år! HA!


Ha en fin dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0