Hemmadag

Idag och imorgon är jag ledig. Inte förrän 18.00 på lördagkväll går jag på mitt nästa pass. Skönt!

Dagen har tillbringats i ett varmt skumbad tittandes på One Tree Hill på datorn, dammsugat lite, diskat halva disken (jag är helt enkelt för lat)!
 Sen har jag bara legat på soffan och tittat på ch131.com. Vem behöver tv när man har den sidan på favoriter? Där tittat jag på alla mina favoritserier, och idag har jag hunnit gå igenom många !

Sitter faktiskt fortfarande med morgonrocken på mig, med en boll av hår på huvudet och osminkad. Alla dagar borde vara såhär! Tänkte faktiskt försöka mig på att komma i säng i tid ikväll också. Duktigt? Nä, lathet här igen. Sitter här och försöker hålla ögonen öppna, men de är toknära på att falla igen och hålla sig så för resten av natten.

Ha en fin kväll!
Puss och Kram

                                          
                                             fina grejer detta!!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0