Från pärm till pärm..?

Haha, kommer drömma mardrömmar om pärmar efter dagens arbetspass! Fick "specialuppdrag" av Benny att byta alla menypärmarna till andra, och lägga in nya menyer/plastfickor, allt. TRE timmar stod jag med detta. Mardrömmar inatt tro?:)

Annars var det en lugn kväll på jobbet. Mysig, med härligt folk som jobbade!:) Nu har jag precis städat undan lite här hemma och sitter och väntar på att Cornelia ska sluta jobba. Vilket hon skulle gjort om 10 minuter, men hon är i Halmstad igen om en timme då ALLA tågen är så otroligt försenade pga all snö. Sen när hon kommit hit, blir det ett glas vin eller två och sen en välförtjänt sömn!:)

Sov gott och ha det fint!

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0