Fin kväll/dag

När vi kom hem till mig idag Mia och jag lade vi ut min nya fina matta!:) Sen satte jag mig och tittade på Friends bloopers på youtube. Kanske lite därför jag redan har träningsvärk i magen?:)
 Somnade gott på soffan vid halv två efter (nästan) ett dygn i vaket tillstånd. Sköönt!

Kom nyss hem efter en härlig middag med Mia på Harrys. Fick sällskap av Evve en liten stund och sen kom Pierre, min fina gamla hovmästare, och tog två glas med oss. FINT! Nu har vi hyrt filmer och jag tänker inte lämna soffan för mycket ikväll vill jag lova!:)

Ha en fin kväll!
Pussochkram!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Harrys?? Lokalt ställe i stan? Hörde rykten om att man ska starta vid donken och möta lejonen...fattar inget ;-)

2010-02-02 @ 16:08:49
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0