Duktiga fredags-jessica!

Idag har jag fått mycket gjort, trots att jag inte stressat en enda gång. Jag har börjat bli bra på det där med att inte stressa:)

 Sandra kom hitidag vid halv ett, så jag bjöd henne på lunch. Sen åkte vi till Maxi och handlade lite. Lyckades faktiskt köpa min första levande växt (EVER!!).
 Hem för att tvätta, städa och laga mat då lillebror och pappa kom hit för middag och Let's Dance !! Lyckad mat och härligt sällskap! Men är det bara vi som tycker att sångarna i Let's Dance är VÄRDELÖSA? Pappa skulle även försöka sig på att sätta upp min nya fina hall-lampa som skulle vara SÅ lätt att få upp. Såhär ser den ut fortfarande:
                 den är ju finare på riktigt ;)

Men nu när jag varit duktig och köpt en (jättelevande och fin) växt och även städat extra noga, tänkte jag visa min nya lägenhet för er! Med förbehåll för att jag inte visar mitt sovrum som inte är klart:) !! Min "fina" hall får vara med på ett hörn(trots att jag inte fått upp varken hatthylla eller lampa), bara så att jag kan få visa min skogarderob som är i stort behov av att fyllas på inför våren!:) Det saknas förvisso både tavlor och speglar här och var i lägenheten, men vad gör det när man kan blunda när man ser på väggarna?;)

                       
   Tomt på väggen? :)              detta är fina grejer!      min nya fina levande växt;)

                                         
                      mitt fina kök :)          jag längtar till dom gör om detta!


            
Min "bokhylla"                          Myset :) Synd att min nya fina matta inte syns;)
Saknas en spegel ovanför bara:)


Ha en fin kväll! Imorgon blir det både handboll och arbete för min del! Lång dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0