sämst..

.. men det händer ju verkligen inget roligt i mitt liv just nu!

förra veckan var jag ..
.. på jobbet
.. hemma sjuk
.. uttråkad
.. ensam

Jaa, ni faattar?

MEN , nu har jag tänkt att ta tag i mitt liv!! Till och med försöka flörta, och ragga lite? Men nu kommer vi till mitt bästa ord! MEN, jag vet inte hur man göra längre..? Har inte raggat/flörtat EN enda gång sen Tobbe och jag gjorde slut för ÖVER ett år sen, och vi var ihop i tre år, varav året innan vi blev ihop "dejtade" vi i ett år, och innan dess var jag ihop med Nicke.. JA, ni fattar? Att jag har KNAPPT flörtat/raggat med någon på nästan fem år? HALLÅ!! Och jag kan ju inte direkt ragga/flörta på samma sätt nu som när jag var sjutton år? HJÄLP!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jessica: Fem år sedan. Ung. Snygg. Charmig.

Du behöver ju bara ställa dig på stora torg så blir du uppraggad!



Tanten: Elva år sedan. Medelålders. Rynkig. Tjötig.

Finns inget torg alls för mig att ställa mig på om jag inte betalar dem ;-)



2010-12-13 @ 22:21:22
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0