April fools.

Haha. Australien? Trodde ni på den tro? Inte skulle väl jag överge detta varma(!?) land för ett Australien? Jag har alldeles för mycket hemlängtan för att kunna göra det! Ett kul aprilskämt som på tok för många gick på!:)

Idag har jag haft världens bästa dag med Josefin och Evelina. Länge sen vi träffades. Mysig lunch och fin eftermiddag med mycket skratt och minnen!! Tack tjejer!

Kom precis hem från jobbet nu. Stänger inte förrän ett, men jag orkade verkligen inte vara kvar. Humöret blev som bortblåst helt plötsligt. Skulle gått ut en sväng till Alexandra och Evelina,men töntarna svarar ju inte när jag ringer ;)

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Jävla onge!! :-)

2010-04-04 @ 13:54:37
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0