1 vecka.

Idag är det en vecka sen jag slutade röka. Känner mig otroligt bra och duktig!! :)

Har varit hemma heela dagen idag och letat efter min mobilladdare som var helt borta. Till slut bytte jag telefon vid sjutiden så jag kunde ha lite kontakt med omvärlden och nu ligger min telefon på laddning efter att laddaren är tillbaka där den ska vara!
 
 Usch, jag är inne i en tråkig period. Jag sitter hellre hemma i soffan med massor med tända ljus och en bra film än att vara ute bland folk.

 Nää, nu ska jag titta på smaskiga Jude Law för tredje gången på en vecka.

Ha det fint!


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0