Var är den?

Var är min träningsvärk??? Jag borde inte ens kunna komma upp ur sängen idag juu!! Det enda jag känner är att det stramar liiite liiite i vaderna och låren, jag som tränade och allt igår! Besviket!!
 FÅr försöka träna hårdare imon så det blir träningsvärk och skönt på torsdag ;)

Hade en riktigt bra dag igår, när jag lagat mat åt pappa (tyckte så synd om han!! =) ) Så åkte jag och Sandra till Harrys och tog en kaffe, pratade lite med folket, och chefen :) Sen for vi till Tesse, för att spela BONK!. GISSA VEM SOM VANN TVÅ AV TRE RUNDOR!! ;) Lite nöjd blir man ju allt :) Tesse och Sandra försökte leka lite psykologer, men det hjälpte inte så mycket. Tjejer, tiden läker alla sår säger dom, men nu är det upp till bevis! Det enklaste hade vart om man bara kunde ignorera känslorna, och saknaden.

Om en timme blir det äntligen till att jobba igen, vart ledig sen i torsdags. SKÖNT!! Så nu måste jag kila, sminka mig, duscha och preppa mig inför jobbet =)

Ha en fin kväll allihopa!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg och

chansen att vinna ett headset och en webbcam?

Bli medlem här:

http://www.bloggplus.se?r=58593

2009-09-15 @ 15:43:26
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0