Vändning - från lycka till total olycka

Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag försöker vara glad och stark. Men det gör så ont. Som dom sjunger i picture "since you been gone, my world been dark and gray" för att sammanfatta. Det är så otroligt jobbigt. Att vara kär och älska en och samma person så länge och så mycket, och helt plötsligt stå ensam. Jag vet inte vad jag ska göra, eller vart jag ska ta vägen.. Det finns ingenstans att gömma sig ifrån alla tankar och känslor.
 Just nu är det enda jag tänker... "Älskade du mig ens, betydde jag ens något?" För så som du gjort nu.. Så visar det totalt no feelings.

Sov gott och godnatt! Jag ska verkligen försöka att bli gladare!

 Picture - Sheryl Crow feat. Kid Rock. Lysssa på den! Den är så klockren-.


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0