Tre dagar

Äntligen hemma. 
 Personalmöte kl 15 idag på jobbet, sen började vi jobba 16. Kvart över två var Emelie och jag klara med kassan och allt.. Seegt med restaurangfolk som kan reglerna och sitter exakt hela tiden man får efter stängning!!

MEN! Nu är jag ledig tre dagar :) Ska träna med Malin imon kl. 12 på FORM, sen på kvällen med det vinkväll/quiz med Cornelia, Carin och Evelina. Mys! Så kul det ska bli! 
 Emelie har visst bestämt att vi ska gå på bio på torsdag?! Sen på fredag är det träning på dagen, sen fira Sandras 21års dag på kvällen!! Ska bli jätte roligt, men vad önskar du dig gumman??? :)

Nu ska jag in i duschen en sväng, sen kolla på någon mysig film som jag kan somna till !!

Sov gott mina vänner!!

Puss och kram!!

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0