The king - Cabernet sauvignon

Mmm, så gott. Ååh, så trevligt. MYS!

Sitter med Sandra och Mia :) Sandra och jag har kollat fotboll, HEJA ZLATAN!! (och mia var såååå intresserad). Mia ska jobba stackaren, så hon dricker Coca Cola, Sandra Carlsberg Export (BLÄ!) och jag dricker Elvis "The king" Presley vinet.
 Käkat tacos och kollat lite film har vi också hunnit. Snart blir det ut och göra staden osäker. Hur jag och Sandra nu ska lyckas med det? ;) Haha!
 Det slutar väl med att jag står ensam i stora staden medans Sandra och Mia träffar stiliga snygga killar ;) mohaha. (Sandra bli inte för arg på mig nu bara för jag skrev så ;) ) Haha. 

Ha en trevlig kväll allihopa.

Puss och Kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0