Studietimme hos Mia?

Kom nyss hem till Mia från mamma och pappa. Hon sitter och gör naturkunskapsprov, som hon läser på distans. Det känns nästan som om att sitta i ett klassrum igen, bara för att jag vet om att Mia gör prov. Och jag gör det jag gjorde bäst i skolan, allt annat :) Haha!

Var en sväng hos Sandra innan också. Tittade först en stund på Discodaggarna och sen en stund på Pettsson och Findus. Men Hannah (sandras dotter) tröttnade fortare än kvickt hela tiden, så det slutade med att vi kastade lite boll Hannah och jag. Det var väl mest för min och Sandras skull vi hade på film :) Hon var nästan mer förstörd än mig idag, vilket jag knappt trodde var möjligt ;)

så nu blir det myskväll, ska övertala Mia när hon är klar att vi ska åka o köpa hårfärg, så jag (läs MIA) kan färga det jag missade igår ;) haha.

Hoppas ni får en fin kväll. Vi hörs kanske lite senare.

Puss och Kram                                           

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0