Solsken

Vilken dag! Vaknade vid elva av att Malin ringde, vi skulle ju vara på gymet klockan tolv, men efter en liten överläggning gjorde vi om planerna till promenad istället. Gick en härligt lagom lång promenad i rask takt i solen. Vilket väder!
  Sen mötte jag Kicki och var hundvakt åt Ninja i ca två timmar, vilket mys vi hade det :) Hon låg jämte mig och snarkade och jag nickade till en liten stund!
 Var även och tittade på Sylvias lägenhet under denna tiden, och hon var här och kikade. Går allt som det ska (och som jag verkligen verkligen VILL!!) så köper hon min lägenhet om den blir bostadsrätt och jag tar över hennes!

Sen har jag bara varit på jobbet ikväll, otroligt mycket folk för att vara fredag innan löning måste jag säga! Är otroligt glad att Anna tagit in en extra personal till ikväll, annars hade det gått käpp rätt åt ****-.
 Träffade även härliga Linus och Micke som var inom en sväng och tog några öl, kul att träffa dom :) Dom ville visserligen att jag skulle med dom ut efter jobbet, men trött och nykter med fulla människor? Det räcker på jobbet, för där får jag betalt för det :)

Imorgon (om allt går som planerat) ska jag åka hem till mamma och pappa en sväng på dagen, sen åka och träna halv fyra (boxing !!) för att sen börja jobba klockan 18. Sen på söndag är jag träningsfri (men jag tänkte försöka övertala herr och fru Wernebäck a.k.a mamma och pappa att gå ut och gå med mig )

Så sov gott mina vänner, det ska jag göra!! (Hoppas jag, första natten på en vecka isåfall)

Puss och kram!

                                                                           -Jag saknar dig.♥


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0