Ny dag, nya tag

Kl 12 var Malin och jag på gymet idag. Idag var det dags för Functional Movement. 45 minuter pass som var riktigt härligt. Mycket Mycket bättre än spinning! 
 
Sen gick vi och handlade lite, så nu har jag diskat, städat undan lite och gjort en rotfruktochköttfärssoppa som står på spisen (visst gillar ni mitt långa ord ;) ) Ska bli gott sen när det är klart! Mums!

 Halv sex går jag på mitt pass på jobbet, slutar två. Sen hem och rätt ner i sängen!! :)

Nu ska jag kolla lite film och kura ner mig i sängen och bara vila !!

Ha en fin dag allihop!

Puss och kram

Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0