Nästan som en söndag..-

Idag har jag inte gjort mycket vill jag lova. Legat i sängen (och soffan) och kollat på serier och halvsovit nästan hela dagen. Tog tag i mitt liv vid sex-sjutiden och åkte hem till Jannica en sväng. Kollade på idol och myste. Var länge sen jag träffade Jannica!

Ja, det var väl det hela i stora tag. Har precis betalat alla mina räkningar, + lagt undan 4000 så nu har jag HELA 2500 kvar på kontot, den 25e.. Undrar hur mycket av de 4 jag nallar av innan månaden är slut? ;)
 
 Ska ut och gå med Malin imorgon, vår vanliga promenad på ca 1 timme- Riktigt mys! Sen ska jag försöka mig på att inhandla (minst) ett par stövlar. På kvällen blir det att fira Sandras 21årsdag! GRATTIS GUMMAN!!

Somn alla vet är jag otroligt nyfiken! Vilka är ni som läser min blogg? :) Lämna gärna en kommentar! Annars finns det en chans att jag dör av ren nyfikenhet !! Haha!

 Sov gott mina vänner.

Puss och Kram.

                                          - Jag saknar dig. Men nu börjar det kännas okej igen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

jag läser din blogg :P

2009-09-25 @ 10:02:06
URL: http://eveevelina.blogg.se/
Postat av: Hanna

hanna paakkonen läser :)

2009-09-25 @ 10:03:03
Postat av: mia

du vet ju redan att jag läser den :P

2009-09-26 @ 17:25:30
Postat av: mamma

Jag tjuvläser"skäms"

2009-09-27 @ 18:26:45
Postat av: Tommy

Klart man läser 8)

2009-09-27 @ 22:06:43
Postat av: evve

du vet att jag också läser ;)

2009-09-28 @ 23:34:59
URL: http://evvem.blogg.se/

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0