it's just another lie..

Gårdagens kväll på jobbet var det ett under att inte någon av oss gick och hängde oss pga alla dryga och fulla gäster, men vafasen, sånt får man tåla?! haha!
 Har jag glömt att nämna att jag och Malin var på ett 55min BOX-pass innan jobbet igår också? Jag har verkligen muskler jag inte visste om ;) haha! Att jag var slut i kroppen när jag kom hem igår från jobbet. Men fy fan vad bra man känner sig. Nu ska fettet  och all anger bort bort bort!!

Idag har det vart fullt sjå från öppning till stängning vill jag lova. När jag och Pham öppnade idag (tror jag att helvetet öppnades) så blev det nästan fullt direkt, och det var bara vi två på jobb då. Snacka och att springa rumpan av sig!! Haha. Så har det varit hela kvällen tills köket stängde, då väller det in 25 irländare (SKÄMTA!!). Kunde vi inte hälla upp Guiness innan, så kan vi det nu..
 Sen var det en sväng till Corner för att fira Matildas 24 års dag. Grattis Grattis! Men vafasen var det med att alla skulle sjunga massa med kärlekssånger?

 Jag trodde att jag mådde bättre nu, men det gör fortfarande lika ont och jag vill så gärna lära mig att stänga av alla känslor, tankar och frågor. Men jag vet hur mycket jag betydde och var värd nu. ABSOLUT NOLL efter alla våra år ihop. Hur kan jag ens älska och vara kär i en sån person? Jag vill inte vara arg, ledsen eller sårad.  Men hur skulle jag inte vara det efter alla lögner rätt upp i ansiktet?
Jag älskar dig, och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta. Jag skulle kunna förlåta dig för vad som helst. Men snälla, sluta ljuga mig rakt upp i ansiktet. Betyder jag inte mer för dig än så?


Sov gott mina vänner. Det ska jag göra. Börjar bli sjuk, så inget gym för mig imon :( Jag som vill träna, äta nyttigt och bli smal och fin.

Puss och kram, från en sorgsen själ med ett falskt leende på läpparna var dag..


Kommentarer

Här kan du kommentera precis vad du vill men tänk på att sådant som jag anser som stötande mot mig eller någon i min omgivning godkänner jag inte! Rätt uppenbart va?

Vad heter du?
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Skriv din e-postadress Här!

Vad heter din blogg?

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0